Eminebdk Kızlar 40haftalık oldum artık ne sancı ne açılma hiçbir belirti yok sadece bugün ishal oldum normalde şiddetli kabızdım
tortil21 Eminebdk oyle soyluyorlar canim. Masallah bebislerin gelecegi yok . 39+2 de beklemedeym. Doktorum en fazla cumaya kadar bekleyecek
Tubabulat2018 Eminebdk ishal dogum belirtisiymis canim bende oyle duymustum vucut kendini hazirliyormus.
tortil21 Eminebdk yok canimm malesef. Pazartesi cati kontrolm olucak o zamanda netlesecek sanirsam. Umarim kendi istegiyle gelir🙏
Saidinannesi 3gündür ishalim. Doktoruma danıştım hemen gel dedi kontrol edecek bugün Doğumu tetikleyebiliyor bazen. 36 4 üm. İnşallah sizinde Doğum habercisidir
Eminebdk Ya of yine Canım sıkıldı akşamdan canınız çekmesin ama taze incir yemiştim 3-4tane eşim belki de ondan ishal oldun diyor