Meryemsnlk Ozlemm47 salatalık ye canm ben de ilk aylar yiyemiyordum süt ve salatalık bulandırmazsa ye hem faydalı
Ozlemm47 Yok midem bulanıyo ama kusmuyorum yemek hiç bi şekilde yiyemiyom zorla ıkı lokma aksamda pişman oluyorum ne yapacağımı şaşırdım
Asliyildirim Ozlemm47 ay bişey diyim mi, benim de öyle olmuştu bir ara o zaman midem hiç bişey kabul etmedi. Belki saçma ama bi tek şey yiyebilmiştin o zaman: tost. Evde kendim tost yapmıştım sıcak ve kuru olduğu için onu yiyebilmiştim mideme baya iyi gelmişti.
Bianne Ozlemm47 Tuzlu ye benimde senin gbi oluyordu öğürecek gbi oluyorum mide bulanti hissi oluyordu yemege başlamadan önce tuzlu çubuk kraker atıyordum ağzıma biraz yemek tekrar cubuk kraker bu döngü 12 hafta sürdü şuan cok şükür öyle cok hassasiyetim yok
Nnurmehmet Ozlemm47 Canım bende senin gibiyim doktorum ilaç verdi bulantı için dramamine bana iyi geliyor en azından hafifletiyor çok kötüydüm bende 1 lokma bile birşey yiyemiyorum ilaç sayesinde 2 gündür akşam çok yiyemesem de yiyorum midemi tutacak kadar tavsiye ederim doktoruna sor bi bende 7+1 günlük hamileyim bugün kontrolüm var hatta kalp atışlarını duyacağım inşallah 🤰🌸🌸😘