selmaramazan1 Selam arkadaşlar ! Ben henüz 30. Haftamdayım ve dün akşamdan beri karnıma ağrılar girio ve bebeğimin attığı tekmeleri vajinal bölgesinde hissediyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ne yapabilirim ?
Hazelkrnz selmaramazan1 merhaba canım, benimde ağrım var tekmesini aşağıda hissediyorum diye gittim bebek aşağı inmiş riskim var ama normalde olabilir enfeksiyon var bide bende
A_S_K selmaramazan1 Belkide bebeğin makat duruştadır aşağı vurdukça ağrı yapıyordur. Benim bebeğim makat duruşta şuan vajinama vuruyor. Hiç bişey yapmadan uzan ayaklarını yükselt kendini dinle ağrın geçmez artarsa doktora git benim soktorum ağrılarda böyle söylmişti
selmaramazan1 Kelebegimmm peki teşekkür ederim . Bir sorum daha olacak ti bu ağrılar neden olabilir neyden kaynaklanio
selmaramazan1 A_S_K Tmm peki eşim işten gelene kadar bekliyim o zaman eğer geçmezse bir hastaneye gidelim
Kelebegimmm selmaramazan1 nedenini bilmem belkide büyütecek bişey değildir.ama ben 32 haftada regl ağrısu gibi ağrıları normal gördüğüm için şuan erken doğum riskinden yatıyorum
selmaramazan1 A_S_K Ay teşekkür ederim ne kadar düşüncelisin beni düşündüğün için teşekkür ederim .❤🙈 Biraz daha var ağrılarım ayağa kalkınca çok daha fazla agrio o o yüzden şimdilik uzanıyorum ❤ Tekrar teşekkür ederim çok şirinsin 🙈
A_S_K selmaramazan1 Merak ettim seni :) Ne demek.. Bazen gaz çıkaramadığında beneğinde yaptığı baskıyla ağrı sancı fazla oluyor. Dün falanda kendini yorduysan da olabilir inşallah geçicidir.. 🙏🏻 Eğer doktora gidersen geçmezsen bilgilendir olurmu.. İnşallah geçer 🙏🏻❤️
selmaramazan1 A_S_K peki saol haber ederim mutlaka Dün ben evi temizlemiştim bide camları sildim bizim evde baya büyük olunca çamaşır falan hepsini bir günde halletmek istedim ama dediğin gibi galiba çok yüklendim
A_S_K selmaramazan1 bir günde çok fazla yüklenmişsin kendine.. Ben tüm evi silip süpürdüğümde sadece sancı yaşıyorum ertesi günü dinlenme günü yapıyorum bu yüzden:)
selmaramazan1 A_S_K evet canım hafifledi biraz ayakta dolandım evin içinde inşallah akşama birşeyim kalmaz
selmaramazan1 A_S_K bu arada gerçekten çok teşekkür ederim benimle ilgilendiğin için ❤ Nerde yaşıyorsun nerelisin 😊❤
A_S_K selmaramazan1 Sevindim birşeyin kalmadığına en olumsuzunu yorum olarak yazınca insan korkuyor ama normal olabiliyor ağrılar endişelenmemen için yazmıştım :)