Meraba.Ben 15 güne yakın klomen kullandım doktorumun kontrolü şeklinde.3 adet yumurtam oluştu çok sancılar ve kramplar yaşadım.Daha sonrasında çatlarla iğneni göbekten vurulsun.Doktorumuz ertesi gün ilişki önerdi bize ve bizde doktorumuzun dediği şekilde ilerledik.Doktorum 15 gün sonra kontrole gelmemi istemişti test yapmak için,tabi ben dayanamayıp evde test yaptım tek çizgi çıktı daha sonra kutusuna koyup çöpe attım sonra aklıma takıldı hiç beklememiştim sonra çıkardım baktım iki çizgi tabi ikinci çizgi silikti inanamadım doktoruma gönderdim doktorum beni kan testi icin çağırdı kan testinde de gebelik var dedi henüz erken olduğu için değerim 7.1 miş pazartesi keseye bakacak benim gibi erken öğrenen var mı ?