Kizlarrr iki gun once postta yazmıştımm bebegim.kimildamiyor diye hastaneye geldim..Tansiyonum ve nstde cok.agrim.cikti ve yatışm yapıldı normal doğum istediğim halde sezeryan spinal oldum tansiyon yüksekliği sebebiyle ayrica sinalde bise hissetmiyorsun ama sonra sinda hemen.yurursen.toparlarsin az bi agrim var.ins o da gececek ikinci günüm bugun..şimdi yanimdaa egemenim cokguzel değişik bi duyguymuş bütün agrilarm geçti onu görünce 🤗 Allah herkese Hayirli doğumlar nasip etsin..ayrıca size tavsiyem sakin panik yapmayin hee zaman sakin kalın...bnm tajsiyin biraz korkudan yukselmisti çünkü..neyse soracaklariniz olursa biraz daha buradayımmm🤗