DeryaErbnymn 14 haftalık gebeyım ve bebegın plesantası asagıda dedı doktorum . Erken doguma sebeb olur mu ? Basına gelen varsa yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Bianne Dr. Progestan vb. Bisi vermedi mi? Benim de ilk haftalarda rahmin aşağısndaydı progestan verip bunu duzenledi