Annecan Nasıl geçecek bu süreç derken bir anda son 10 güne gelmek😍 Ama artık gelsin kızımm. Bu son zamanlar hiç geçmiyor. Hiç ağrım sancım yok gelecek hiissi de yok acabayı 40 haftayı geçermiyiz 😭
Annecan meva_ bizim doktorumuz 40 ı kesin görmez dedi ama 34 tede erken doğum riskinden müdahale edildi🤷♀️ O yuzden ben 40 ı görürüm 😀🤦♀️ Sizede 40 ı bulur dediyse her an gelir 😀😇 Bende hep tersi oldu da 🤷♀️
meva_ Annecan benim normal de 12 sinde dogum tarihiydi tahmini dün muayene olduğum da geleceği yok 41 i bulur dedi 🤦🏻♀️😀 bence de zaten geleceği yok enerjim tavan 😀😀 kanala İnmemiş catı muaynesi zaten yapmıyor doktorum bebekimin de keyfi yerinde olmalı 😀😀
meva_ Annecan böle bişeyse evde de dogururm ben dermişim 😀😀 kendime nazar değdircem şimdi ama özlicem hamilelğimi yaa 😭