Nesli1607 Arkadaşlar 20.6 dayız az önce sızıntı şeklinde su geldiğini fark ettim pijamam hafif ıslammıştı üstümü değiştim bekledim 20 dakka sonra tekrar aynı oldu normal mi yoksa kötü bişey mi saati bekliyorum hastaneye gidicem lütfen yardım edin😢
Simos44 Nesli1607 mantar ya da suyunuz olabilir ya da enfeksiyon akıntınız olabilir. Bence hemen doktora gidin
Siner Nesli1607 enazından nöbetçi eczaneden şu su mu normal akıntı mı olduğunu gösteren pedlerden alın. Bazen mantar ilaçları da akıntı yapabiliyor. Eğer su ise devlet hastanesinin aciline gidin bi ilaç bişey uygularlar o sırada doktorunuz gelmiş olur kendi hastanenize geçiş yaparsınız
Kerem_alyadua Nesli1607 benmde oluyordu mantar enfeksiyonu vardı fitil kullandım dahada artırdı sonra kesildi cok şükür
Nesli1607 melek013 hayır sadece 6 haftalıkken düşük riskim vardı protestonla geçti idrar yolu enfeksiyonum var ilac başladım iki gün önce onla alakalı olabilir mi
azizeguneyy Nesli1607 benimde idrar yolu enfeksiyonum var ama sana olan bana olmadı hiç hemen hastaneye git
Ceyda51 Nesli1607 idrar yolu enfeksiyonu ilacı akıntıyı çok arttırıyor kullandım biliyorum ayrıca ben de bir kere lavabodayken şüphelendim meğer idrar kaçırmışım doktorum bir peçete koy suysa zaten sürekli gelmeye devam eder demişti gelmemişti o tarz ıslaklıklar normal bence hele ki enfeksiyon varsa ama tabi doktora görünmek şart önemli bir konu
Nesli1607 azizeguneyy saatini bekliyorum gidicem doktorumla görüşücem acile gitmek istemiyorum o yüzden
Nesli1607 Rabiayyyy doktorum yokken kimse bakar mı ki doğum hastanesi değil özel bi hastane bu saatte doktor yok
Nesli1607 Siner hiç ilgilenmiyorlar devlette yanlış bişey yaparlar diye korkuyorum o yüzden bekliyorum çok korkuyorum ama suyumsa zaten bişey yapılamaz sanırım 😥
Siner Nesli1607 kendi hastanenize gitseniz nöbetçi doktor yok mudur. Ben de Özele gidiyorum benim doktorumun bazen nöbetçi olduğunu söylemişlerdi. Enazından herhangi bi kadın doğumcu vardır olmadı doktorunuzu ararlar 1-2 saat erken geliverir zaten vakit baya oldu. Panik yapmayın yine de devamı gelmediyse belki de su değildir
Xeze Nesli1607 en kısa zamanda doğum hastanesine gitsen iyi olur. turnusol kağıdı ile test yaparlar ya da eczanede bir test var onu uygularlar. Bu süreçte su içmeyi ihmal etme. Bu haftalsrda olanlar gördüm hafif sızıntı şeklinde. antibiyotik ve bol su ile sıkıntıyı gideriyorlar. İçini rahat tutmaya çalış.
Simos44 Nesli1607 Canım herkes hemen hemen korkutucu yazmış ama şu an sakin kalman gerek. Eşine ya da yanında kim varsa söyle gittiğin özel hastanenin aciline gidin doktorun olmasa bile ararlar ya da nöbetçi vardır. İyi düşünelim iyi olsun. Muayene saatini falan bekleme hem daha çok gerilirsin. Üzülme hemen bende daha erken gebelik dönemindeyim ama bende de epey su geliyordu mantar çıktı inşallah öyledir.
Nesli1607 Simos44 inşallah canım gidicem şimdi iki defadan sonra daha gelmedi ama korkuyorum sağ tarafımda da kasılma var bebeğimin hareketlerini hissediyorum soldan tekmeleri var
Nesli1607 Simos44 bu arada nasıl bi akıntıydı benimki önce su gibiydi şimdi sanki biraz daha afedersin sümüksü bişeyler geliyor az az
Sedahatun Nesli1607 benim de su gibi akıntım oluyordu ıslaklık hissediyordum kontrole gittiğimde sordum doktor hamilelik akıntısı normal dedi, inşallah senin de öyledir 🙏🏻
Simos44 Nesli1607 bende başta jelinin gibi uzun bir akıntı geldi çok korktum oysa daha 12. Haftalar sonra bir kaç gün geçti iç çamaşırımı ıslatacak kadar. Doktora gittim test yapıldı mantar çıktı. İnşallah öyledir seninde