Kovaburcu amniyosentez yaptırmadım onay vermedim kendi adıma diyim sağlıklı bulmuyorum. bebeğimin böbreklerinde büyüme var takipte şuan şükürler olsun kritik değil ama gene takipte bence korkma korkulcak birşey yoktur , içini ferah tut Rabbim büyük , korkuyorsanda başka doktorada gözük bu şikayetle tekte kalma bakalım ne dicek başka doktor allah şifa eylesin