Kizlar ben bakudeyim suanda 29 haftaliğımda gəldim kendim iranda yaşıyorum şimdi 34+3 oldum geri dönmek istiyorum uçakla izin yok diyorlar arabaylada gitsem 15 saat falan yol napsam acaba burdada doğuramam doktorum orda çok korkuyorum uçakla izin alıpmı gitsem ya kendi arabamizla yavaş yavaşmı gitsem ne diyosunuz?