Aysedakak ``4ay 5günlük bebegım var dun saglık ocagı dktoru hafıf sasılık var dedı sımdıye kdr kımse bırsy dememsıtı endıselıyım yasan varmı bılgı verırmısnz
dilcey Aysedakak üç aydan sonra gözlerdeki kaymaların düzelmesi gerekiyormuş bizim 3 ay sonunda düzeldi hatta sağlık ocağından göz doktoruna yönlendirmişlerdi ama bir şey yok demiştti doktor