SabriyeBursa Kızlar 12den beri 5dk bir sancım var. Doktora gittik 3-4 cm açıklık var. Evde çek sancını snra gel dedi. Ne zaman gidicem nasıl olcak bilmiyorum şuan 3 dk bir oluyor bazen
Kanayran SabriyeBursa Öncelikle Allah yardımcın olsun canım sakin kalıp son hazırlıklarını yap bence varsa plates topu onda biraz hareket et sıcak duş al baktın daha da şiddetleniyor ağrın hemen doktorunu ara dayanılıcak gibi değil ağrılarım de git hastaneye bir de açıklığın çok olur bu seferde ihmal olur
Kfkf SabriyeBursa bence dus alıp hastaneye git sancı aralığı düşmüş çünkü me nolur nolmaz bide birden acılma olur evde dogum baslarsa🤯
SabriyeBursa Kanayran Kanayran hazırlıklar bitti hallettim onları plates topundayım şimdi artsın banyoya giricem öyle giderim hastaneye doktor suni vermek istemediği için eve yolladı yoksa yatış yapcam dedi
Kanayran SabriyeBursa Anladım canım Allah yardımcın olsun kendimi hayal ettim şuan senin durumunda hepimize Rabbim kolay doğumlar nasip etsin zaman yaklaştıkça korku sarıyor benide nasıl olucak diye