FnurGokcan Hahah al benden de o kadarr🤨🤨 çok sinir bozucu ama bişeyde diyemiyor insan çalışıyorlar sonuçta halimizden hiç anlamasalarda, beni arıyor eşim öğlen yatıyormusun sen hala saat kaç olmuş diyor şakasına söylüyor tabii bilse ben sabaha kadar uyuyamamışım üstünede elli kere tuvalete kalkmışım anca öğlen uyku tutuyor yatabiliyorum anca konuşuyorlar işte yaşamadıkları için anlamıyor erkekler malesef