ilknur4595 Arkadaşlar bugün kanamayla hastaneye gittim 5+5 haftaligim nolur dua edin bebeğim benimle kalsın henüz kese duruyor 😢 Rabbimden ümit kesilmez 🙏
Burcuuuuuu ilknur4595 Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin, güzel düşünün güzel olsun. İlk haftalarda çok kişide oluyor kanama canınızı sıkmayın.
Nefes18 Allahim bebegini sana seni bebegine bagislasin canim allahim yavrularimiza saglik versin insallah ve sana yardimci olsun
Cansummm Mucizemveben Allahım yardımcın olsun ve kucağınıza almayı nasip etsin. üzülme inşallah bebişin seninle kalacaktır. benimde 5 haftalıkken kanamam oldu ama çok şükür bir sıkıntı olmadı sonrasında olabilecek şeyler gönlünüzü ferah tutun.
Mi1007 ilknur4595 cnm progestan verirlerse bnce hap değil iğne kullan daha etkili ben iğne olarak kullanmıştım çok şükür tutundu bebeğim🤗
Aslhnmstfa ilknur4595 hayırlısı ile kucağına laırsun canım inşallah ben de pazartesi günü gidicem kalp atışı nı dinleyelim dedi doktor geçen hafta pazartesi günü gittim baktı 2 hafta önce nasılsa şimdi öyle hiç gelişmemiş dedi pazartesiye randevu verdi boş gebelik olabilir dedi banada olmazsa bebeğimi alacaklar benimde sende benim için dua edermisiniz sizlerde anneler
Mervemervee Aslhnmstfa Allahım senin de gönlüne göre versin canım. NE gelirse başımıza Allah'tan unutmayalım..
crash ilknur4595 Allah bebeğinizi size bağışlasın inşallah sağsalim. Üzülüp dert etmeyin İnan’ın çok insanın basından geçiyor bebekler sapasağlam oluyor Allah e emanetler. Sevgiler .
Aishe Icinizi ferah tutun, insallah Allah saglikla kucaga almayi nasip etsin. Benimde 9. Haftada kanamam olmustu, cok sukur bisey olmadi. Dilerim sizin bebisinize de bisey olmaz