Htcens12 Bence önemli olan senin içine sinmesi beğenmen ona buna bakarsak zaten yanmışız, herkes bişeyler söylüyor yok kuranda geçsin yokk iki isim koyun farzdır herkesin kendi düşüncesi herkesin sevabı kendine en sinir olduğum konulardan biri bence kimsenin ne dediğini umursama kafana yatanı koy evlat senin sonuçta sen taşıcaksın onu 9 ay sen çekiceksin onun sancısını