Kerem_alyadua Mr1517 bende 29+2 oldum en son 7bucukta aksam yemeği yiyoruz gece yatmadan da büyük bir bardak süt içiyorm 1tanede muz yiyorm baska bişy yemem acıkıyorm ama yemiyorum zaten 9 kilo almısım 😞
SalihaSomuncu5 Mr1517 anaalr siz delirmişsimiz. Ben istahsizliktan ac gezmekten oturup aglicak duruma geldim istahiniz var oturumda yiyin bee. Sinir etmeyin benii. Bana yollayin coksa eger 😳 gece gece sinirlendim. 31+2 yik bu arada