osnur haftadayım. Dün gece başlayan sızıntı seklinde suyum geldi bacaklarımdan aşagı arkasından devam etti ama çok az az geldi. Doktor hastaneye gidip muayne olmamı söyledi sancımın olmadıgını 1.5 cm açılmam olduğunu söylediler ama gelen suyun değil dedi ilk baş ebe sonra muayne etti ve briaz daha geldi evet suyun muş dedi sonra suyun değil deid yine anlam veremedim. 😟 doktor eve gönderdi geldim gün içinde de yine azar azar sızıntı seklinde su geldi iç çamasırı yetiştiremiyorum. Doktoruma haber verdim sabah gel muayne olalım dedi. Azar azar gelmesi bile tedirgin etti ya böyle böyle suyum kalmazsa yaşayan oldu mu kızlar ?
hunilimom osnur benim azdan biraz fazla suyun gelmişti ertesi gün doğumum oldu ama haftam ilerdeydi 41di zaten sabunda doğumumu baslicaklardi benim geceden suyum gel misti ebe anlamadı sanırm ikk başta suyun kalmazsa bile doğum olur o şu bebeği dışardan gelen darbelere karsi koruyor anne karninda
Gamzee21 osnur benimde doğum sancım başladı 3cm açıklık vardı bütün suyum patladı birden hepsi gitti, ondan mı bimiyorum ama doğumum çok zor oldu. Ama suyu gitsede herzaman içinde ona yetecek su kalıyormuş korkmayın sağ salim doğar inşallah ♥️
Eminebdk Gamzee21 bende suni sancı çekerken bütün suyum aktı gitti bir anda ama doğumum kolay oldu sizin neden zor olduki acaba
Gamzee21 Eminebdk bebeğin başı çıkmadı, rahime indi ama baş kısmı çıkmayınca mecbur kesmek zorunda kaldılar, kalp atışlarında yavaşlama oldu 😕