Ebru-06 Sen içini ferah tut Allahın izniyle herşey güzel olacaktır 🙏🏻Benimdr ilk hamileliğim bugğn 8 hafta oldu tabi tecrübesizim usg ne ne değildir bilmem 10 temmuz da gittik eşimle doktora o zaman bakmıştı kesesi vardı 8 mm demişti ekrana baktığımda sadece keseyi gördüm daha geçtiğimiz cumartesi 27 temmuzda gittik doktora bu sefer 1 cm olmuştu ve ozaman kesenin içinde birşey olduğu bariz belliydi o yüzden sıkma canını hep iyi düşün 🥰🥰