GkhanSedaen Tüp bebekle hamile kaldım doktorum bir takım tahliller istedi kızamıkcık ıgg ıgm falan yaptıran varmı bu tahlilleri
GkhanSedaen Seyo benm değerlerim yüksek çıktı salı doktora gidicem ama ne demek olduğunu bilmiyorum endişelenmelimiyim