Nişan gelmesi nasıl bir şey oluyor kızlar ?
Kubracma sümüksü uzayan hafif pembemsi bi akıntı canım
Damla6606 yani pembemsi olmadı geriyor öyle mi ?
Kubracma genellikle kanli yada kahverengimsi oluyormuş.
R_Arslan hmm
Ben de 37 haftalığım bugün geldi nişanım ama açılmam 1 cm henüz düzensiz ağrım sancım var