Zeynep9398 bebek hareketliyse normalse her zmanakş gibi hareketleri gitme bekle benim 24. Haftadan beri böyle çünkü sorun olmadı çıkmadı hiç sancı bu haftaya kadar ama iki haftadır çıkıyor sancım işte sancımı durdursun diye ilaç içiyorum , sen bebeğini tanıyorsun hareketlerini takip et ona göre baktın gün boyu düzenli şekşlde sürekli kasılıyor sertleşiyor öyle git bence