Merhaba ben henüz 5 hftalık gebeyim ama sag kasıgım en başından beri süreklı agrıyor henüz fazla hissettiğim mide bulantılarım yok ama kasıklarımda sürekli agri hatta bazen şiddetli bi sancı oluo adet sancısı gibi böle bi durum yaşayan varmı pazartesi kese için gtcez