Hicrankaradeniz Kızlar 34 haftaligim bazen olur olmadık zamanlarda istifra ediyorum sizde de oluyo mu yoksa bendeki bobrek tasi mı sebep oluyo artık çok yoruldum ağrılardan filan çok darlandim 😔
Mom72626 Hicrankaradeniz kusma yok bende ama yediklerim boğazıma geliyor kahvaltı yapınca akşama kadar zor hazmedemiyorum o yüzden öğlenleri sadece meyve yiyorum 🙄 ağrılar kramplar mutsuzluk çöktü bana da bugün kafamı kaldıramadım ya 😢 35+1 iz
Hacere Hicrankaradeniz bende de kusma hala devam ediyor, sabah kahvaltı yaptıktan sonra kendimi zor tutuyorum bazen 😏 sanırım kullandığım kan ilacından. Çok fazla yağlı yiyecekler yememeye çalışıyorum ama. 33+2yim bende
Hicrankaradeniz Kubracma benim sabah degil gunun degisik saatlerinde oluyo ya aksam filan oluyo bulanti yokken bi anda