Merhaba herkese. Bugün 17+2 yiz. Maşallah herşey çok iyi gidiyor. Ancak baş ağrısı delirtiyor beni . Yani bu haftalarda baş ağrısı yaşayanlar var mı? Doktorum nöroloji ye yönlendirdi ama hamile ilken tomografi filan çektiremem ki . Yine de gidicem nörolog a ancak sizin başınıza böyle birşey geldi mi? Ne yaptınız?