Fatmautku Merhaba güzel anneler biz 40 haftamıza girmiş bulunmaktayız 1 hafta önce nişan geldi 2 cm açıklığımız var nst de sancı yok bugün ara ara süt akıyor bu durum doğum habercisi olabilirimi acaba ?
Rbs111 Fatmautku bende 24. Haftadayım ve süt geliyor . Yanı Doğum habercisi olduğunu sanmıyorum ama bi kontrole gidin derim
MrsG Süt gelmesi bence belirti değil ama nişan geldiyse olabilir. Ben 28 haftalığım benden de süt geliyor. Ebe gelebilir normal, sadece göğüslerini çok elleme dedi.
Fatmautku MrsG şimdiye kadar hiç yoktu canım bugün oldu ben 1 aydır yağ sürüyorum uçlarına çatlamasın Doğumdan sonra yara olmasın diye bakalım belli olur bir kaç güne ☺️
Fatmautku Rbs111 randevum pazartesi canım ağrım sancımda yok bilemedim ne zaman gelecek geçmiyor zaman 40 olduk tık yok
MrsG Fatmautku Dr un biliyor değil mi nişan geldiğini. Birde çatlamaması için gelen sütünü de sürebilirsin göğüs ucuna. Aklında olsun. Hayırlı doğum haberlerini alırız inşallah 🙏🏻
Fatmautku Ndd 😀 bende anlamıyorum canım çok nazlı çıktı kızım 1 hafta olmuş nişan geleli ne gelen var ne giden oğlumda 41 de gelmişti yerleri çok rahat sanırım 😄
Fatmautku MrsG evet canım biliyor o kadar yoğun gelmiyor sürecek kadar kıyafetimi kirletiyor biraz amin inşallah Rabbim hepimizi kurtarsın 🙏