Benim de carsamba gunu peceteye kan geldi aksama acile gittim suruyle senaryo yazdi. Bugun gidip kan vercem bakalim insallah artik 2 kati bulmustur. Ara ara lekelenme normal mi bilmiyorum ben. Pazartesi kendi doktoruma gidecem. Bakalim ne olacak. Dusuk onleyici ilac kullaniyordum en bastan beri doktorum bisey olacagini sanmiyorum demisti o gun. Normal zamandaki akintiniz sizin hangi renkteydi. Benim sanki sari yada pembemsi gibi de ondan merak ediyorum...