meva_ neanladinyurdagul 37 de ☺️ Biraz geç oldu ama hazırdı zaten de Çantaya koymayı geciktirdim o kadar 😀
Tugbanur neanladinyurdagul bebeginkini 33.haftamda hazırladım. 34+6 oldum daha kendi cantami hazırlamadım
Burcubora neanladinyurdagul 31 haftalığım yikadim utuledim çantaya koyması kaldı sadece her ihtimale karşı hazırda dursun dedim
meva_ neanladinyurdagul oo ben yıkamayı film 28 de bitirdim😀 dolapta duruyordu zaten benim miniğin gelmeye niyeti yokmuş biraz da valizde durucak😀
meva_ neanladinyurdagul yıkamak kolay ama ütülemek işkence klimanız varsa evinizde işe koyulun yoksa yagmurlu havaları bekleyin 😀😀
neanladinyurdagul Tugbanur ayrı ayrı yapmam heralde ben ya tek valize hepsini koyarım ne koyulcak ne koyulmuycak tam kararda veremiyorumm ki 😫
neanladinyurdagul Suleeebetul ya ben duydukça böyle gelmeye niyetsizleri bende mi öyle olcam diye korkuyorum 🤦🏻♀️ Sanci falan olur diyolar hic bisey hissetmiyorum nst ye de 37 de gircekmisim napcm bilmem
Suleeebetul neanladinyurdagul çatı muayenesi yapıldı nst ye bilmem kaç.kere girdim tık yok başta düşük tehlikesi vardı sonra erken doğum riski vardı erken gelcek die korkuyordk şimdi dr gelmiyp
neanladinyurdagul meva_ ayy evim geceleri serin heryeri aciyorum estiriyorum biseyler yapiyorum halledecem bi sekilde 🤣