Seydakiki Hanımlar belki daha önce post açılmıştır ama göremedim . İlk bebeğimi dünyaya getiricem nasipse . Deterjan olarak ne kullanıyorsunuz kıyafetleri için
GuelGltkn Mr1517 m roxy kullandiginiz zaman extra durulama yapiyosunuz heralde dimi ve lekeler falan güzel cikiyo mu acaba cpk merak ediyorum bende rocy kullanmayi düsünüyorum
Julej Seydakiki medisana organik deterjan aldım klor kokusu gibi cook hafif bir koku var ama doğal olduğu belli eczane önerdi
Mr1517 GuelGltkn daha bütün eşyalarını yıkamadım ama bir kaçını yıkadım deterjanı denemek için kokusu çok kalmıyor bu iyi ağır kokmuyor yani , durulama yapmadım az ölçek koydum tertemiz yaptı
Otherozge Seydakiki minoris aldım öneriler dogrultusunda.yıkadım kuruladım ütüledim bebişin kıyafetlerini.şimdilik bir sıkıntı görmedim 😌
FSCMK Seydakiki uni baby aldım uni baby yumuşatıcısı çok güzel kokuyor ama deterjanın kokusunu beğenmedim Onun yerine abc nin sabun tozunu kullanıcam
Aysaa Seydakiki unıbaby mavi olanı aldım yıkadım renklerde solma falan olmadı güzeldi. sarı iğrenç kokuyor ama. Bide toz olarak dalan roxy mavi paket oda çok güzel onuda ilerde lekeli çamaşırlar için düşünüyorum