Nurkyn 18 haftalık hamileyim karnım büyümedi bebeğide hissetmiyorum acaba neden 18 haftalık hamilelerin karnı çıktımı acaba
Mr1517 Nurkyn 29 haftalığız canım inan o haftalar benimde yoktu 20 den sonra başladı bende üzülüyordum falan ama geç çıktı karnım, ben hareketi bebeğimin 18 bitimi 19 başı gibi hissettim herkeste aynı olmaz ama tabi paniklenme 🥰
Sevdakyr Nurkyn benim çıktı ama canım merak etme benimki çift rahimli olduğum içinmiş. Dert etme çıkar. İnan şimdiden çıkması çok sıkıntılı hiç rahat ediyorsun.
defne55 Nurkyn 20ye kadar benimde yoktu sonradan bi şiştim şimdi 24 haftaligim yatakta dönemiyorum perişanlardayım 😂😂😂
handhnde Nurkyn 23 haftaya kadar normal pantolonlarımla dolaştım hiç kilo almadım sonradan karnım çıkmaya başladı
Evinanne Nurkyn canım bende 18+3 hala karnım yokk çıplak bakınca anlaşılıyor ama dışardan hiç yokk🙊 harekette hissetmedim daha
Akademisyenanne Nurkyn 17+4’um baya gobegim var🤷🏻♀️ İc karin genisligiyle alakaliymis. Benim arkadasim 20 haftalik ikizlere hamile. Cok hafif bir gobegi var. Benimki ondan buyuk. İyi bisey mi bilmiyorum