Kızlar ben bu ay klomen tedavisi gördüm çatlatma iğnesi oldum ilacı adetin 5. Günü basladım ama o beş gün hiç akıntı olmadı desem yeri sonra 6. Gün yumurta gelistiği icin iğne oldum iğneden sonrada akıntı yasamadım arada cok az yine bi kuruluk vardı iğnenin 13. Günündeyim dün bugün akıntı olmaya basladı bugün dikkat ettim ara da beyaz arada seffaf oluyo ama oda arada geliyo bide göğüs uclarım bi kac gündür acıyo ama sadece ucları bide gaz var bende oda bi kac gündür olmaya basladı kafamda deli sorular olmaya basladı progestan iğnede oldum 100 lük hafta sonu şimdi bi yandan birden bire içim kıpır kıpır oluyo heycanlanıyorum birden umutsuzluğa kapılıyorum ama gecikmeden asla test yapmayı düsünmüyorum uzun zamandır bebek bekleyenler neler hissettiğim az cok anlar cok karmasık duygular icindeyim bunları bi belirti olarak görmelimiyim sizce 🙄😕