DoraveDuru Bugün şeker yüklemesi yapıldı 1 saat sonrası en yüksek sinir 180 olması gerekirken benim 181 çıkmış 🙈doktoruma cumartesi gideceğim panikleyecek bir durum var mı acaba
Atikeemre14 DoraveDuru sınır 180 mıymıs benımkı toklugum 212 cıktı sınırda demıstı doktorum dıyet yaptım dusmedı ınsılun kullanıyorum suan ınsallah senınkı dıyetle duser
kevser29 DoraveDuru bende de ilk saat 226 cıktı bende şu anda insulin kullanıyorum. Inşallah sizde bişey çıkmaz. Bence ufak bi diyet verebilir dr
espalp DoraveDuru sınırın 180 olduğunu doktor mu söyledi? 100’lük mü içtiniz? Ben 75’lik içtim ilk tokluk 180 altı olmalıydı. O yüzden kaçlık içtiğinizi merak ettim. Eğer 50’lik içtiyseniz 1.tokluk sınırı 140 🙏🏻
Sibella86 Hamileler için açlık sınır 90 tokluk 130 denişti doktorum. Ama doktorum çok temkinli o yüzden sınırı düşürmüş olabilir. 130/80 tansiyonafa yüksek diyor