Zumra04 🤲🤲🤲Çok şukur biraz once nısanım geldı kızmda 37haftada gelmıstı sabahına suyum geldı bunda 39+3olduk nısanım sımdı geldı ama nezman belırtıler baslar bilemedım nısanı geldıkten sonra bekleyende var burada okuduğum kadarıyla 😑
Gurbet_kusu Zumra04 bende 40+0 bugün nisanim geldi hadi bakalım ne zaman geliyor bebisler doktora gittim henüz açılma yok
Binay Zumra04 allah kolaylık versin sağlıkla kucağına al canım doğum anında bizlere doğum yapacaklarada dua et inş
Aysaa Zumra04 nasıl anladınız geldiğini koyu renkli mi bazılarında beyaz oluyormuş bende enfeksiyon olduğu için anlamıcam diye korkuyorum
Saidinannesi Hayırlı olsun inşallah çok bekletmez ve inşallah çok kolay bir Doğum olur. Rabbim yardımcınız olsun
Zumra04 Saidinannesi Allah razı olsun canm benm amın insallah cumlemızze hayırlı dogumlar, nasıp etsin rabbim🤲😊
Zumra04 Gulchirai yok canım suyun sancın gelmedıkce gıtmek gerekıyo ama zaten benm yarn randevum var😊
Gurbet_kusu Gulchirai valla ben gitmicektim sancimi beklicektim bizimkiler ısrarla git git tutturdular. Gittim ne sancı var ne acilma. Eve döndüm. Benim nisanim kahverengi akıntı gibi biraz jelimsi geldi