Gozde_32 çok erken başlamış canım ben 26dayım hala dincim sadece daha yavaş yürüyorum.Ateş basması normal zaten vücut ısın artıyor Kuşadasında yaşıyorum bide ben.Bence doktoruna bu şikayetlerini bildir bi dahaki kontrolünde belki bi tahlil fln yapar.Daha ağırlaşman için erken.O haftalarda bi gaz sıkıntısı oluyor bide bazılarında mide bulantısı oluyor.