hamileyken bebeginize daha dogmamis o yavruya bunu nasil yapiyorsunuz? hic mi vicdaniniz sizlamiyor? her turlu hastaligin sebebi bu sigara denen meret degil mi? bebeginiz bir sakatlikla dogsa, kalbi delik olsa, cigerleri gelismese, ilerde bir hastaligi ciksa bunun sebebini kendinizde aramayacak misiniz? sirf sizin iradenizi tutamamaniz yuzunden o bebek neden hastalik risklerini taşısın? Lutfen yapmayin dayanin ve sigarayi bugunden itibaren icmeyecegim diyin ve aklinizi baska seylere verin. Lutfen... Allah bize en guzel duyguyu bahsedecekken sukur edelim ve zararli olan herseyi arkamizda birakalim..