Aysemlg 27 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Ve adet sancım var sürekli ve bebeklerim sanki kasıgımda bazen yürüyemiyorum. Nst ye girdim sancı cıkmadı 3 geçti yine aynı şeyler erken doğumdan çok korkuyorum. Barmı böyle yaşayan
AYsegulusal Aysemlg bende vardı doktor normal dedi şu N 35 olduk hala arada oluyor inşallah vaktinde gelir bütün bebişler
berguzar1987 Aysemlg canım bende yaşıyorum hatta bir saat önce doktora sordum erken doğum riski dedi zaten hastanede yatıyorum
Sidelya Sürekli değil ama ara ara oluyodu benim de. 35 haftalık olduk sadece bir kere doğum riski yaşadık onun dışında çok şükür sıkıntısız geldik bu haftaya