Gece saat 12 30 ta uyumaya gitmeden once bi lavaboya girim dedim girdim ciktim biseyin aktigini farkettim bir ic camasirima baktim bi avuc kadar su tuvaletimi yapmadigima gore suyum geliyodu esime haber verdim hemen hastaneye gittik ntsye girdim sancim cikti ben hissetmiyodum ama iki gun boyunca doktorlar sancilarimin siklasmasini beklediler olmadi bende ne sanci var ne acilma sonra sabah saat 10 da fitil verdiler sancilanmam icin sonraki gun sabahina kadar sancilandim ve sadece 4 cm sureci hizlandirmak icin serum verdiler suni sancilarla 8 cm i buldu acilmam ama suni sanciyla beraber bebegin beslenmesi icin de bir serum takildi ve nefes darligi gecirmeye basladigim icin oksijende veriyolardi yani yattigim yerde cektim sancilarimi buda beni cok yıprattı ve dogum ani geldi bir iki defa ikindim catim dar diye ebe kesik atti ve ben ikinmaya devam ettim ama doguramiyodum sonra iki hemsire karnima bastirdi ve bende tum gucumle bir iki defa ikindim ve bide baktim ebenin elinde kizim hangi ara cikti anlamadim 🙂cok cektim ama deger 🥰