Rzlgln534 30.haftadayız bebeğin hareketlerinde yavaşlama olan var öı hiç haraket etmiyor değil ama kıpır kıpır da değil ?
Breub Rzlgln534 kuzum benim de yavaşladı 30 hafta dayım ama zaten benim ki hiç kıpır kıpır olmadı 🤷♂️🤷♂️
Mervednr Rzlgln534 30. Haftada oluyor daha sonra normale dönüyor canım merak etme. 30 un sonu ve 31 in başında böyleydi 32 de normale döndük
Bellabells Rzlgln534 benim de hep yavaştı canım. Öyle sürekli oynayan hareketli bir bebek değildi.gün içinde hareket ediyor o kadar.öyle tekmeleri vs yok
Twin_mother2 Rzlgln534 Bn bi iki gün önce öyle bişey yaşadım acile gttm uyuyor yada sıcaktan mayıșmıș olablr dedi şimdi iyi 😊
Rzlgln534 Breub Korkuyorum bazen çünkü çok kıpır kıpır olduğu zamanlar da oldu yani oynak zamanları şuanlarda oynuyor ama oynak değil 😃 Korkuyorum bazen ama 🤦♀️
Twin_mother2 Rzlgln534 bilmiyorm ki Dr öyle dedi kalp atışı sağlam yaşıyor ama yavaş hareket ediyo mayıșmıș olablr havalar çok sıcak çünkü dedi