Busrabora var tabiki ben çok çektim. Düzenli olarak sabahları aç karnına ılık su içine bal ve limon ekleyip için 15 dakika sonra kahvaltı yapın. Düzenli yaptığınız takdirde çok faydasını göreceksiniz. Ayrıca şuan mevsimi armut, kavun, kayısı bol tüketin çok rahatlatacaktır