Merabalar 20 haftaliğim. Bu zamana kadar iki kez gece sag bacagimin baldirina kramp vurdu sonra masaj yaptim gecti. Bu sabah 3. Kez kramp vurdu masaj yaptim ama fayda etmedi gecmesi gun boyu acisi baldirimda hala var. Esimle gezmeyede gitmistik yururken gecer dedim dedim gecmedi ve hala aciyo elimle bastiriyorum baldirimada. Sizce neden?😞