AYsegulusal Delal123 keçiören eğitim araştırma hastanesine çok tavsiye ettiler takibimi orda doğum da orda olacak inşallh 35 haftalık oldum bi araştırın isterseniz
Cakirhediye Sami Ulus Çinçine gidiyorum ama orda doğum olmuyo cebecide üniversite hastanesinde düşünüyorum Allah izin verirse 😊
OguzKaganm Delal123 aynen özeller çok pahalı normal Doğuma 3300 istiyorlar bu nedir ya biz kendimiz doğuruyoruz zaten 😂 şaka bir yana bende Doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum inşallah iyi olur herşey canım.