songulmeydan Kizlar meraba sabah uyandığımda kuyruk sokumum ağrıyor çok fena 11 haftalık gebelikte boyle ağrı yasayanhamilelikten dolayımı bu ağrı bilen varmi
Ikbalper songulmeydan bende de var canım 15 oldum hala ağrıyor. Doktorum bebek büyüdüğü İçin kuyruk sokumuna baskı yapıyor dedi. 🤗 içini ferah tut.
Havvanurerolll songulmeydan canım ben 20+4 günlüğüm hala bazen acır yani otururken kalkarken normal yani 🙈
Mihri23 Merhaba benmde ağrım oluyor bazen kuyruk sokumunda hatta bazen bir şey batıyor oraya gibi oluyor normal gibi geliyor bana
songulmeydan Mihri23 benimde batiyo canim oturup kalkamiyorum üşüttüm diye düşündüm ama üşümetye benzemiyr yani oldukça fazla agrım nasıl geçer önerisi olan varmi
Oglusannesii Tugbaztrk yani benimde agrımıştı araştırırken denk geldim sonea post açmıştom herkeste öyle çıkmıştı 😂cinsiyetimiz erkek 🥰
Tugbaztrk Oglusannesii tabi sağlıklıklı olsunda insan merak ediyo:) ben 4. Haftadan beri kuyruk sokumu agrısı yasıyorum da henuz belli değil:)
Tugbaztrk Oglusannesii 2 li test yaptırcam bu hafta belli olur belki diye ümit ediyorum:) 11 haftayız
Oglusannesii Tugbaztrk benimkide 12 de belli olmuştu bebeğe ve doktora bağlı erkekse çabuk biliyolar :)
Ezgia_ songulmeydan ben de yaşadım canım pelvik kemiğin genişlediği için ağrın oluyor benim 20. Haftadan sonra azalmıştı allah yardımcın olsun👏🏻