Meriiii Doktorum 38+6 da sunı sancı ıle alalım dedı .1 2 cm acıkma var ama sancı yok .sunı sancı ıle dogum yapan varmı yazabılırmı🙏🏻
Zumra04 Meriiii korkma canım bol bol dua et allah buyuk uzun surec var onun de yemek ye su ıc ihtiyacın olacak cunku sunıye baglanınca yiyip ıcemıyosun Allah yar ve yardımcn olsn bızede dua et😊🤲
Ngovercin Meriiii benimde 39+4 Cumartesi suni ya da sezeryanla doğum yapıcam bebeğim çok yukarda olduğu için . Açıklık bir parmak sancı yok.. sizin neden suni veriyor acaba bir problem mi var daha vaktiniz var çünkü 🙏🏻
Meriiii Bı sıkıntı gormedı aslında ben korkuyorum son haftalar nolur nolmaz dıye sancı falan acılma yok 😒