tbakyavtr Merhaba hanımlar 20 haftalık hamileyim erkek bebeğimiz olucak Allah nasip ederse. Eşimle ben Poyraz ismine karar vermiştik ama doktorumuz dahil rüzgar gibi olmasın hareketli olur çok denildi rica etsem isim önerisinde bulunur musunuz ?
lnyldr tbakyavtr asilhan ismi kulağıma çok hoş geliyor eyer bebeğim erkek olursa koymayı düşünüyorum ve elyasa ismide güzel
Edu İsim koyarken anlamına dikkat edilmeli poyraz savaş gibi isimlerin anlamları güzel değil bende erkek bebek bekliyorum isim daha bulamadım umut var aklımda ama karar vermedim selim oğuz ali burak kemal atilla ibrahim osman akif
Ozden_altun 10,5 aylık oğlumun ismi Alkım Çağan göbek adı Göktuğ şimdi 4 aylık hamileyim ismini Asrın Ata koyucağın nasipse ayrıca Batın ismide çok hoşuma gidiyor ama eşime beğendiremedim bir türlü