Kızlar selam. 12-13. Haftalarda aşırı iştahsızlık yaşayan oldu mu? Olduysa bu durumu nasıl aştınız? Zaten ilk üç ay aşırı oluyor bulantı kusma vs biraz hafiflemişken hepsi birden yeniden başgösterdi. Bu durumu yaşayan var mı? Bulantısı geçip bir hafta sonra aniden yeniden başlayan?