Kızlar merhaba acil bir sorum var 11 +3 haftalık hamileyim doktorum 2 li teste gerek görmediğini söyledi benimde kafama çok takıldı herkes yaptırdı çevremde ve çok önemli olduğunu söylüyorlar sizce doktorumu dinleyeyim yada başka doktora gidip yaptırsam mı ?? Lütfen cevap