Igrenen veya konuyu sacma bulan yorum yazmayabılır. İnternettende araştırdım hamılelıkte olabılen bısey olarak yazı bulamadım. Normal şekılde koyu yesıl veya siyah seklınde oluyosa eger verılen vıtamın hapları yuzunden oldugu yazıyo ama SU GİBİ olan yazmıyo. Su gıbu gelen sıyahımsı dıskı normal sartlarda yanı ozellıkle hamılelık ıcın degıl...yemek borusu varisleri,
mide ülseri,
Gastrit,
Basınçlı kanamalar,
Kalın bağırsak kanseri
Kullanılan antibiyotik ilaçlar
yenidoğan dışkısı
siyah ishale neden olarak gösterilebilir. Yazıyodu. 35+1iz şu an da. Buraya yazma sebebımde doktoruma sormaya cekındım bıraz. Başına gelen varmı boyle bişey acaba herşeyı hamılelıkten dıyıp normal bakıyorum ama gebelık zehırlenmesı gıbı bıseyden korktum.