Oglusannesii Rabiaaks24 bebeğiniz döndüyse birazda iriyse normal olabilir belki 30 da başlayanı duydum ama 26 erken geldi doktorunuza sorun bence
Yyesimm89 Rabiaaks24 çatı agrısı mı bilmiyorum ama kasıklarım benimde ağrıyor oturup kalktığım zaman özellikle yürürken uzanırken bişey yok doktoruma sordum herhangi bir sorun yok dinleneceksin dedi bazı bebekler vücuda agır geliyor baskı olunca agrı oluyormuş
Aleynaalper1 Rabiaaks24 bende 28 haftaşığım fakat eğilip kalkarken yatarken dönerken vajinam cok ağrıyor 😫
Tugce1634 Ben 31 haftalık oldum.aşağı taraftaki kemikler hareket ederken ağrıyor,çatı ağrısı bu herhalde.fakat ben uyurken rahat yatamıyorum bir türlü.ayaklatımı uzatamıyorum,sanırım yatışımla alakalı oldu bu durumum.belki sizin de öyledir.
Derya0707 Rabiaaks24 27+4 benim yaşamadım ben bende de bel agrısı çok fazla kilitlenip kalıyorum 15-20 dk yere falan uzandıysam yorulmakla alakalı ev taşıyoruz ondan fena Bi bel agrısı sardı yürüyüşüm değişti artık
busragokce Rabiaaks24 bende o haftalardan beri cook cekiyorum yürürken bile dönemiyordum hiç 33. haftadaym