Kuzusuuu benimdr 25.haftamda fark edildi, ben tek bobrekli oldgm icin zaten oncesinde kontrole gidiodum 25.haftada buyumeye basladi, ayda bir kontrole çağırıyorlardi, her gidisimde buyume devam ediyordu ama agrim olmadigi icin stent takmak istemedim onlarda agrin yoksa mudahale edecek bir durum yok diolardi 35.haftamdayim bugun yine kontrolm vardi 2 grade boyutu 146mm, parankim kalinligi 15mm 3 hafta sonrada dogumum olacak, bu saatten sonrada mudahale edemiolar