Öncelikle bu nimeti tattıran Allah a hamd olsun tatmak isteyenlere de nasip olsun 😍40+4e kadar belirtisiz bir hamilelik geçirdim ara sıra kasılmalar yaşadım o da son haftalarda onun dışında güzel bir hamilelikti aşırı aktif 8kilo.almis dışardan daha yeni 6_7 aylık gibi duran bir gebeydim akşam yemekleri yemiyordum 7_8den sonra su dışında bir şey tuketmiyordum düzenli yürüyüşler son 2ay squatlar hurma suyu falanlar fistanlar derken her hafta kontroller siklastikca umutsuzluk hat safhaya çıktı ben de çünkü sürekli açıklık parmak ucu deniyordu ve her gittiğimde doktorum 2_3gun ileri tarih veriyordu en son pazartesi günü 29temmuz gittim nts sancı sıfır açıklık aynı bebek iyi ve küçük (o yüzden beklemekte sıkıntı olmayacaktı) ben de 2kilo vermisim ödem yok şişlik yok hantallik 8agustos da gel bakalım bir ihtimal yatış veririz bakarız duruma dedi benim gözler doldu ama BAYRAM dedim orası da Allah büyük dedi yolladi beni eve ben o günden sonra yürüyüşü de bıraktım squati da hurmayida en son cuma gidicektim yatış vermezse sezeryanla anlasacaktim bu yönde karar aldım eşim dedi ki Çarşamba gelecek bu bebek ya of dalga geçme dedim Çarşamba sabahı nisanim geldi 😂adam nasıl içten dediyse artık açık pembe peceteye silince fark edildi hiç bir belirti yok sancı falan da yok il dışından akrabalarım gelecek o yüzden ben de kalktım halı sildim koltuk sildim cam sildim perde yikadim astım yer sildim dolap düzenledim 😂yapmadığım temizliği yaptım ama yine tık yok komşum geldi kahve içtik güldük eğlendik akşam yemek yedik eşim dedi bu akşam misafirimiz gelecek ben de git ya o kadar iş yaptım bana mısın demedi gelmez bu dedim neyse uyuşuk gece 3:11altima kacirirmis gibi bir hidle uyandım afedersiniz elimi orana atıp koşa koşa gittim banyoya bu arada eşime seslendim 😂o an çok komikti dogrulmamla boşalma bir oldu ama sancı yine yok ben de kalktım yatağı derledim topladım katlanmış kıyafetleri yerleştirdimdus aldım saçımı spreyledim (çok işe yaradı o kadar sancida hiç bozulmadı 😂) Meryem Ana otunu suya koydum Ayetel Kürsi okudum ambulansı aradık koyulduk yola ben hastaneden adımını atar atmaz sancı ben de başladı ama nasıl sancı buraları hiiiiiiccc anlatmaya cam Allah kimseye yaşatmanın 3cm le yatisim yapıldı gece 4 oldu ebe bana yarın öğlen anca dogurursun dedi ben bir ara sezeryan ve epidural diye yalvardigimi hatırlıyorum çok şükür ki dogumhanede tektim eşimi yanıma aldılar biraz moral verdi çıktı 7de 4cm dedi ben 2kez kustum tansiyonum düştü( ama korkmayın ben zaten anemi hastası olduğumdan sürekli düşüktür bende tansiyon ) saat 7:11de bebek geliyor diye bağırdım tamamen içgüdüsel ama ebe geldi bebek değildir gel açıklığına bakalım dedi çatala çıktık. Ebe şok doğum başlamış çabuk gelin dedi 😂😂7:18 de bebiş doğdu detay vermeyecem😂 çok temiz bir oğluşum oldu ama dikişlerin saat 8:45e kadar sürdü hiç hissetmedim çünkü bebek çıkınca hakikaten sanki 10saniye önce acı çeken siz degilmissiniz gibi bir mucize 😍😍😍şimdi uyandiramiyoruz uyuyor sutumde yok ama gelir illaki ekmeyi de bilmiyor öğrenecek 😂şuan hastanedeyim sorulariniz varsa alırım 😍diğer arkadaşlar gibi güzel.cumlelerle susleyemedim kafam ruhum hala şokta 😍herkese hayırlı doğumlar ☺️