Ayazfatos Hatice9202 aynen cnm bende basladim.mecbur enfeksiyonda oyled eboylede geciyomus bebege mecbur olmasak hicbirimiz kullanmayiz ama napalim insallah hepimiz hayirlisiyla aliriz bebislerimizi kucahimiza 😊
AYsegulusal Ayazfatos 30 Haftada benim kanında da enfeksiyon çıktı 300 küsür gram bi antibiyotik verdi ama günde dört sefer alıyorum baya bi kullandım sonra enfeksiyon inince bıraktım bi sorun olmadı şükür